Bestelling
Producten
GrowMagic
Informatie
Veelgestelde vragen
U vindt hier de meest gestelde vragen. Wordt uw vraag hieronder niet beantwoord? Neemt u dan gerust contact met ons op.
Ja, alle producten op onze website zijn op voorraad en direct verzendklaar.
Ja, u kunt bij het afronden van uw bestelling een afwijkend afleveradres opgegeven. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
Ja, u kunt uw bestelling op een huis-, kantoor- of postbusadres laten afleveren.
Indien uw zending een pakketzending betreft, dan vindt u bij de bestelstatus het trackingnummer. Op de pagina 'mijn bestellingen' vindt u een overzicht van uw bestellingen en de actuele bestelstatus.
Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, ontvangt u automatisch en direct per e-mail de factuur van uw bestelling.
Als wederverkoper kunt u bij ons op rekening bestellen. Voor particulieren en bedrijven is deze mogelijkheid uitsluitend beschikbaar bij bestellingen vanaf € 150,-. Neemt u voor meer informatie contact met ons op.
Indien uw bestelling nog niet betaald is en niet op rekening is verzonden, dan kunt u uw bestelling kosteloos annuleren via de link onderaan het e-mail bericht met de bevestiging van uw bestelling. Heeft u uw bestelling reeds betaald, dan kunt u deze onder bepaalde voorwaarden annuleren. Neemt u voor meer informatie contact met ons op.
U kunt als consument onder bepaalde voorwaarden (een deel van) uw bestelling retourneren. Onder punt 9 in onze algemene voorwaarden vindt u hierover meer.
1. Wordt mijn bestelling uit voorraad geleverd?
Ja, alle producten op onze website zijn op voorraad en direct verzendklaar.
2. Kan ik een afwijkend afleveradres opgeven?
Ja, u kunt bij het afronden van uw bestelling een afwijkend afleveradres opgegeven. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
3. Kan ik een bestelling op een postbusadres laten leveren?
Ja, u kunt uw bestelling op een huis-, kantoor- of postbusadres laten afleveren.
4. Waar vind ik het trackingnummer van mijn zending?
Indien uw zending een pakketzending betreft, dan vindt u bij de bestelstatus het trackingnummer. Op de pagina 'mijn bestellingen' vindt u een overzicht van uw bestellingen en de actuele bestelstatus.
5. Ontvang ik bij mijn bestelling een factuur?
Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, ontvangt u automatisch en direct per e-mail de factuur van uw bestelling.
6. Kan ik op rekening bestellen?
Als wederverkoper kunt u bij ons op rekening bestellen. Voor particulieren en bedrijven is deze mogelijkheid uitsluitend beschikbaar bij bestellingen vanaf € 150,-. Neemt u voor meer informatie contact met ons op.
7. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Indien uw bestelling nog niet betaald is en niet op rekening is verzonden, dan kunt u uw bestelling kosteloos annuleren via de link onderaan het e-mail bericht met de bevestiging van uw bestelling. Heeft u uw bestelling reeds betaald, dan kunt u deze onder bepaalde voorwaarden annuleren. Neemt u voor meer informatie contact met ons op.
8. Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
U kunt als consument onder bepaalde voorwaarden (een deel van) uw bestelling retourneren. Onder punt 9 in onze algemene voorwaarden vindt u hierover meer.
Vragen?
Neem contact met
ons op via e-mail!
ons op via e-mail!
Uitgelicht
Copyright © 2021 Carls Group. Alle rechten voorbehouden. GrowMagic™ is onderdeel van de Carls Group.